ÄR MED I BLOGGTÄVLING

Jag med i en bloggtävling hos justindrewbieber.blogg.se där man kan vinna ett posterpaket med Justin! :)


Tävlingsfrågan är: "Har du någonsin drömt om Justin? Isåfall, vad hände i drömmen?"
Jag svarar: Ska jag vara ärlig så har jag drömt om Justin massor med gånger! Oftast handlar det om att jag hamnar backstage på någon av hans konserter och sen bjuder han ut mig på en dejt efteråt och så slutar det med att jag blir hans flickvän och följer med honom överallt, haha, högst troligt alltså xD Det har också hänt att jag bara har sprungit in i honom på shoppingcenter och nöjesparker osv, och typ skrikit xD Det var lite av allt, listan blir för lång om jag ska räkna upp allt jag drömt om honom, hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0